Szpitalna platforma komunikacji

Wkrótce do dyspozycji mieszkańców zostanie stworzony formularz zgłoszeniowy dostępny na oficjalnej stronie internetowej Szpitala Średzkiego. Za jego pomocą, w prosty sposób, będzie się można kontaktować z zarządem placówki. Informatycy  rozpoczęli prace nad stworzeniem systemu. Omawiane są szczegóły przedsięwzięcia.

Za pomocą formularzu zgłoszeniowego mieszkańcy będą mogli złożyć pytanie, skargę, czy też zgłosić opinię kierowaną do dyrekcji średzkiego szpitala.

Zależy nam na stworzeniu szybkiej i prostej w obsłudze platformy komunikacji z mieszkańcami, na której będzie można wskazywać swoje uwagi w zakresie funkcjonowania szpitala. Bardzo cenne będą dla nas opinie,  przede wszystkim w zakresie proponowanych zmian i ulepszeń. Liczymy też na słowa aprobaty, które utwierdzać nas będą w słuszności obranej drogi rozwoju placówki – mówi Prezes Zarządu Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Filip Waligóra. – Chcemy reagować na wszelkie uwagi szybko i skutecznie. Mam nadzieję, że propozycja nowej formy komunikacji przypadnie do gustu naszym mieszkańcom. 

Powstająca platforma ma uprościć kontakt. Prowadzone rozmowy nie będą udostępniane publiczne, a służyć mają jedynie do wymiany informacji. Zarząd szpitala nie będzie reagować na anonimy, za to wnikliwie ma odpowiadać na wszelkie przedstawione przypadki związane z zastrzeżeniami do pracy personelu placówki, czy innych ważnych kwestii.  Poprzez uwagi  pacjentów kierowane do zarządu, ewentualne problemy mają być szybko wyjaśniane, dzięki czemu szpital będzie działać sprawniej.